fattar inte

Jag fattar inte vi har så roligt men ska inte gå i samma klass längre.
Jag saknar dig efter tio minuter efter jag har lämnat. Det kommer inte funka.Vi har så roligt att det inte går att fatta.
DU och jag är till för varan Elin.Saknar dig så jag spricker.Hur ska jag klara mig i 6:an.
Vad tycker du.Vi har känt varan i tio år och så splitra komunen och lärarna på oss.
Jag tänker på dig hela tiden.Jag stört böla när jag fick veta att vi inte skulle gå i samma klass längre.
Du är mitt allt vad ska jag göra?
Vi har haft så roligit i alla år.Så händer dette.Jag har vela skriva det här tidigare.
har haft svårt hur jag ska förklara.Men nu kommer allt från hjärtat.
Jag saknar dig  sjukt mycket att du inte kan fatta tyvär.Men därför försöker jag förklara genom bloggen svårt att säga rakt ut.



                                                                        en av det bästa sakena so hänt mig.                                                

första året på dagis.Att träffa en underbar tjej som du:)
Allt år dagis var bra vi bråka men det gör alla even vuxna och barn                                                         
alla fem åren tillsammans med dig.

                                                                        en av det semsta sakerna
att splitras från dig Elin

JAG HOPPAS DU LKÄSER DET HÄR FÖR JAG KAN INTE SÄGA DET RAKT UT

KRAM RONJA TILL DIG  ELIN♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig!

2009-08-16 @ 09:13:27
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0