är det här det ska stå en rubrik

Du vet att det är menat till dig detta inlägg......

Det du har skrivit på din blogg är helt rätt jag gör inte heller allt rätt.
Jag kan setta mig in hur du känner på raster när du går förbi i korridoren.Jag känner att jag inte varit så snäll mot alla när jag har mina nya venner.Men det vet ni vell alla hur det är me nya kompisar.Man förendras!!!
Jag önskar det inte var så men det är det tyvär.
Jag har märkt att du är avudsjuk det hadde jag också varit ifall man varit bästisar i typ elva år och den andra lämnar en ute.
Inte för att dra upp det!!!
Vi sa till varan i 6 års vi kommer älska varan tills vi sjiljs åt.
När det komm en ny tjej till klassen  i 2an då blir du helt anorlunda inte roligt för mig.
För att fortsetta jag blev utanför kände mig lite mobbad av er. Utan att jag vet det själv kanske det blir en upprepad sak att jag vill att någon annan ska få känna som jag gjorde i 4 år.
Jag önskar att dett inte skulle vara så men det blev så!!:(

Men endå tänk hur jag kännde dem här fyra åren. Och jag är jätte glad att du börja i vår klass i tvåan Jossan.
Jag förstog att det skulle bli så här med dem nya klasserna. Vet inte varför men båda kännde nog så.
Att antagligen skulle du få nya kompisar eller så skulle jag det. Men det blev jag.
och dem här dagarna har jag vela men har absolut inte orkat.
Och när du har frågat mig iblan har det kännts så onödigt. För du har värkat su på mig för jag är med andra men när du säger det så försår jag att det hadde jag också varit. Jag älskar dig och kommer alltid göra.
Vi har alltid kunna delat med oss om allt allafall jag och jag tror inte du har några hemligheter för mig heller.

Du vet att det här e till dig men försök förstå mig och så älskar di otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0