Hej bloggen!!

Hej bloggen!!
Idag var jag hemma från skolan pågrund av att att jag är häning tyvär.
Men i morgon hoppas jag på skolan. Jag är lite anolunda men jag gillar skolan när jag säger det säger alla hur f*an kan du göra det????
Jag säger det är inte lektionerna att det är roligt att träffa kompisar för det är en del av mitt liv:).

Imorgon hoppas jag på att vara frisk ja tänkte fråga en kompis ifall vi skulle göra någt men vi får se:)
Sen har jag börja tänka på julen varför ska man tänka på sommaren?? Det känns så onödigt när det endå är längre kvar till sommaren en julen:)
Tänkte jag skulle vissa dem som läser min blogg vad jag önskar mig!!

hittar igen bild men löshår som att mitt hår är så kort....
Sen vet jag iget mer:)
jaha det var allt för mig puss på er mina gulliga läsare om jag har några.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0